註冊
登錄
會員
標籤
幫助
香港乒乓網
»
網上談乒 Chatting
»
球例討論
» 雙打球例
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
發新話題
發佈投票
發佈商品
發佈懸賞
發佈活動
發佈辯論
發佈視頻
打印
[球例] 雙打球例
smallstar
管理員
帖子
2752
積分
5395
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
1
#
大
中
小
發表於 2012-2-9 18:21
顯示全部帖子
引用:
咁睇哩 答案係:
如果 第一球 A 發球 Y 接了球, 但球証都無發覺, 咁果份照計
但第二球就會 A 發球 X 接發球
第一球發球和接發球通常都唔會錯, 主要係突然有外來干擾影響, 或暫停後, 這樣才會令裁判不察覺而發生錯誤。不過裁判會有每一局的記綠誰是第一發球員和第一接發球員, 發覺有錯誤之後衹看分牌可以計算出正確發球員和接發球員。
帖子
2752
積分
5395
閱讀權限
255
在線時間
3174 小時
註冊時間
2007-10-17
最後登錄
2025-4-4
查看個人網站
查看詳細資料
TOP
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
最近訪問的版塊
器材討論
技術討論
網上談乒
新界球局
夢夢小館
偉裕球局
控制面板首頁
編輯個人資料
積分記錄
公眾用戶組
個人空間管理
基本概況
流量統計
客戶軟件
發帖量記錄
版塊排行
主題排行
發帖排行
積分排行
交易排行
在線時間
管理團隊
管理統計