發新話題
打印

長者做裁判?

作為一位專業既乒總裁判,如果當時球仍處於比賽壯態, 而裁判又睇到你舉手,
噤裁判應該要示意暫停, 而呢球亦會重發, 除非係你舉完手, 但係冇任何事情發生,
噤裁判就有可能給你一張黃牌, 以示警告,
其他師兄如果有咩見解, 都不份一齊講下呀

TOP

ils1兄, 請問你今日見到D裁判係咪全部都著黑色衫架

TOP

引用:
原帖由 ils1 於 2009-8-24 00:48 發表

係9:8的確在有個波掉進比賽場區
我意思係當時係9:8, 但係"球"仍在比賽壯態中嗎?

TOP

引用:
原帖由 ils1 於 2009-8-24 00:49 發表

冇錯,全部都係
呢班所謂裁判的確係好有問題, 有d係以前在乒總註冊過, 不過表現吾好, 所以被取消注冊,
有d就吾知乜頭乜路吾知係邊個埋返黎既, 仲有d就吾知啦

TOP

引用:
原帖由 ils1 於 2009-8-24 01:15 發表

係,果陣對手側身拉斜線
算啦, 始終佢地既水平都係偏低, 只可以講係你吾好彩, 不過如果比著係我, 我會先同佢地所謂既當值裁判長理論,
之後再同呢個比賽負責既經理投訴

TOP

引用:
原帖由 ils1 於 2009-8-24 01:30 發表

可惜球員須知有一條寫住:
賽會不設上訴,所有賽果以當日裁判最後判決為準
投訴,沒門
冇錯, 賽會係不設上訴, 但係而家係去投訴呢班人既專業資格, 如果吾係其他區都同樣會發生相類似既事情,
我相信只要佢地再有錯, 而所有受害人都去康文署到投訴, 噤呢班人遲早都吾會再比康文署錄用吧

TOP

發新話題